מחקר חדש: צריכת אומגה 3 מפחיתה אלרגיה

מחקר חדש: צריכת אומגה 3 מפחיתה אלרגיה
לא לשכוח לשמור על מניעת חימצון. כמוסות של אומגה 3
צילום: www.pixabay.com

האביב כבר כאן ומערכת “המומלצים” מביאה לכם במיוחד תוצאות של מחקר חדש, שמצא כי תזונה מספקת באומגה 3 יכולה להפחית אלרגיה

מבלי להתאמץ יתר על המידה, הנה שלוש השיטות המובילות להפוך אומגה 3 לאפקטיבית עבור אלרגיה:

א. למנוע חימצון אומגה 3. חימצון הוא תהליך כימי שהורס אומגה 3 והופך אותה ללא פעילה עד מזיקה, ולכן ההמלצה הרווחת היא להקפיד על שני צעדים מונעי-חימצון:

1. לצרוך אומגה 3 שאוחסנה בקירור בחודשי האחסנה. התנאי, הקירור במקרר, מהווה הגנה בתהליך החימצון.

2.במקרים של חשד לעומס מחמצן בדם (כדוגמת אלרגיות או הפרעות קשב), לצרוך אומגה 3 ביחד עם ויטמין E, שהוא נוגד החימצון האפקטיבי לאומגה 3.

לא לשכוח לשמור על מניעת חימצון. כמוסות של אומגה 3 | צילום: www.pixabay.com
לא לשכוח לשמור על מניעת חימצון. כמוסות של אומגה 3 | צילום: www.pixabay.com

ב. לצרוך אומגה 3 ממקור דגי – המקור הזמין והיעיל ביותר לקבלת חומצות EPA ו-DHA החיוניות למערכות האלרגיה, העצבים והמוח.

ג. לאכול מספיק אומגה 3 ממקור דגי, בעיקר על-ידי הגברת אכילת דגים באופן משמעותי או צריכת כמות מספקת של כמוסות שמן דגים.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *